Pentru desfăşurarea evenimentelor Vila Trapez *** vă pune la dispoziţie o sală de conferinţe cu o capacitate de 25 de locuri în aranjament sala de consiliu, dotată cu videoproiector, ecran de proiecţie, flipchart şi sistem profesional de sonorizare.
Salonul de mic dejun, dotat cu mobilier modular, poate fi uşor aranjat într-o sală de conferinţe primitoare şi încăpătoare cu o capacitate de 32 de locuri în aranjament classroom şi 46 de locuri în aranjament U-Shape.
Modularitatea mobilierului oferă posibilitatea folosirii acestei săli pentru diferite tipuri de prezentări.
Pentru desfăşurarea de mese organizate gen: nuntă, botez, petreceri de firmă sau private, salonul de mic dejun poate fi aranjat pentru un număr maxim de 70 de persoane.
Sistemul profesional de sonorizare poate fi folosit de către un DJ, care vă poate fi pus la dispoziţie, la cerere.
Serviciile de masă sau coffee-break se pot asigura la cerere, la fel ca şi serviciile de decorare a sălii.
Tariful sălii de conferinţe, complet echipată, este de 250 lei/zi, iar salonul de mic dejun se poate închiria pentru desfăşurarea de conferinţe, la tariful de 350 lei/zi.
Pentru turiştii care vor doar să savureze o bautură, terasa şi barul de recepţie sunt la dispoziţia lor zilnic, între 08:00-24:00.